با حال

 

عشق و زندگی

شبی در پس بغض هر نفس ترا صدا کردم؛ آه قلب شکسته را آرام رها کردم

شبی در سکوت به چشمانت نگاه کردم؛ در آن وقت آرزوی دیدار ماه کردم

شبی بر تاروپودم ترا آویختم؛ آن شب گونه ها را با عطرت در آمیختم

شبی در سکوت ترا صدا کردم؛ آن شب قصد رفتن تا خدا کردم

شبی در خلوت با تو یکی شدم؛ آن شب خم بر زمین خاکی شدم

شبی به سایه ها خیره شدم؛ غرق آن آبی تیره شدم

شبی ترا آرام صدا کردم؛ آن شب که قلب را به پایت رها کردم

                                                                                یک رهگذر



نظرات شما عزیزان:

M@hdi
ساعت22:26---17 تير 1390
Salam khubi????
vaghean ke hamashun doroste.
manun az inke behem sar zadi man to ro linkidam age mano belinki khosh hal misham bazam bia
nazar yadet nare
felan bye


ARMIN
ساعت1:41---15 تير 1390
سلام.حداقل فونت مطلب عوض میکردی
وبتولینک کردم دوست داشتی این کاروبکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 17:42 توسط باران| |


Power By: LoxBlog.Com